play_arrow

Етери

Харків’яни стали відверто говорити, що їх не задовільняє в лікарнях

micВолодимир Носков today11.07.2024 24

Тло
  • cover play_arrow

    Харків’яни стали відверто говорити, що їх не задовільняє в лікарнях Володимир Носков


Кожному з нас час від часу доводиться бути пацієнтом поліклінік і лікарень. Певно, у багатьох накопичилося чимало запитань про якість медпослуг, безбар’єрність архітектурну, рентген-кабінетів, хірургічних і травматологічних відділень. Виникають непорозуміння і в комунікації з лікарями й іншими медпрацівниками.

У приватних розмовах нерідко чуєш, як люди сплачують, так би мовити, благодійні внески на ремонти й утримання стаціонарних відділень. А скільки розповідей про те, що рідні пацієнта купують препарати, перев’язувальні матеріали, системи для крапельниць і багато чого іншого для операції. Це притому, що медзаклади працюють за договором із Національною службою здоров’я, а отже, згідно з пакетом медичних гарантій, НСЗУ платить лікарні за конкретні послуги.

У національній установі Міністерства охорони здоров’я давно говорять пацієнтам: не сприяйте корупції та говоріть відверто про проблеми під час ушпиталення. Тільки так спільно ми зможемо вплинути на підвищення рівня роботи українських лікарень. Й от якраз та нагода, коли можна публічно говорити, що в НСЗУ не просто отримують скарги від пацієнтів, а ще й реагують на них.

Харківщина посідає третє місце в Україні за кількістю скарг на медичні заклади через неякісні послуги. Від початку 2024 року пацієнти лікарень міста та громад області відправили 250 запитів до Національної служби здоров’я. Люди найбільше скаржилися на Харківську обласну клінічну лікарню, Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, Харківський обласний центр онкології та кілька міських поліклінік. Такі дані озвучили у вівторок, дев’ятого липня, під час зустрічі голови НСЗУ Наталії Гусак із власниками й надавачами спеціалізованої меддопомоги в Харківській області. Простіше кажучи, це була розмова з керівниками лікарень, що працюють у Харкові та громадах області.

Чим не задоволені пацієнти Харківщини? На які скарги вдалося відреагувати фахівцям НСЗУ? Про це говорили в подкасті «Накипіло вранці» з директоркою Північного міжрегіонального департаменту НСЗУ Вікторією Мілютіною.


Етери

0%