Бізнес, що розвивається у воєнних умовах Кирило Лукаш
Надихуща історія харківської підприємиці Наталі Михайлової, яка під час війни встигла двічі змінити локацію свого виробництва, виграти три гранти, а нині думає не тільки про збереження власного бізнесу, але й про його активний розвиток.
У 2007 році Наталя разом із братом організувала в Харкові «Файну фабрику Франі», на якій стали шити український національний одяг, зокрема й вишиваний. Повномасштабне вторгнення змусило підприємців виїхати до Тернополя, куди згодом релокували й виробництво. Нині бізнес Наталі Михайлової знову має харківську «прописку».
Ми говорили про складнощі й нові можливості для ведення бізнесу в країні, що воює; про роботу з державними ініціативами для підтримки підприємців; про грантові можливості; про важливість економічних процесів для наближення перемоги… Це вийшла оптимістична розмова, у якій ми розібрали успішний кейс, де бізнес у нашому надто складному сьогоденні може не тільки виживати, але й розвиватися, а його власники на тлі всіх ризиків воєнного часу знаходять у собі сили для того, щоб із упевненістю дивитися у майбутнє.