play_arrow
«Ключ до Харкова» — нова партнерська програма «Накипіло» Володимир Носков
В Україні чи за кордоном харківці зберігають ментальний, культурний і навіть кулінарний зв’язок із рідним містом. Для команди Медіагрупи «Накипіло» Харків — це передусім люди, які працюють попри війну: відкривають заклади, ставлять спектаклі, друкують книжки, шиють одяг тощо. Саме навколо них виникла ідея проєкту «Ключ до Харкова».
«Ключ до Харкова» — це партнерська програма для учасників Спільноти «Накипіло», що відкриває доступ до знижок, подарунків і запрошень на події від партнерів Медіагрупи. Досить показати «Ключ» у кав’ярні, книгарні чи на події — і скористатися бонусами Спільноти.
Про можливості програми, умови отримання «Ключа» й участь для тих, хто живе в інших містах України або за кордоном, у прямому етері розказала менеджерка Спільноти Медіагрупи «Накипіло» Ліна Паладійчук.