play_arrow
Національний тест із медіаграмотності: деталі проєкту Володимир Носков
Від сьогодні й до першого листопада харківці можуть долучитися до четвертого Національного тесту з медіаграмотності. Для цього потрібно зайти на сайт національного проєкту «Фільтр», який координує його проведення.
Запитання розробили експерти волонтерського проєкту «Як не стати овочем», а також проєктів StopFake і «НотаЄнота». Окрім тем про соціальні мережі, фактчекінг, медіа й кібербезпеку, уперше в тесті з’явився розділ про штучний інтелект — з питаннями про дипфейки, алгоритми та вплив технологій на інформаційний простір.
Учасники з найкращими результатами візьмуть участь у розіграші 25 подарункових наборів — артпледів за мотивами робіт Марії Примаченко й павербанків. Про цьогорічний тест в етері Радіо «Накипіло» розповіла керівниця проєкту «Фільтр» Ольга Кравченко.