play_arrow

Етери

Новий посібник для взаємної довіри між лікарем і воїном

mic Володимир Носков today17.06.2024 60

Background
  • cover play_arrow

    Новий посібник для взаємної довіри між лікарем і воїном Володимир Носков


Щоб не виникало додаткових непорозумінь і конфліктів, благодійна організація Zdorovi підготувала і презентувала навчальний посібник для подолання комунікаційних бар’єрів у спілкуванні між медичними працівниками та військовослужбовцями.

Посібник розроблено з урахуванням потреб і викликів, з якими стикаються військовослужбовці, лікарі та інші медпрацівники під час отримання та надання медичної допомоги.

На сторінках брошури містяться докладні рекомендації для працівників шпиталів і лікарень щодо правил та особливостей супроводу пацієнта-військовослужбовця, структури ефективного консультування і підходів до побудови моделі від конфлікту до партнерства між лікарем і пацієнтом.

Друковану версію посібника БО Zdorovi вже надіслала в сотню найбільших медзакладів країни.

Цю книжку з комунікацій створено в межах проєкту «Лікар & ветеран», який триватиме протягом року. Він передбачає, що експерти організації Zdorovi проводять регулярні безоплатні тренінги для медичних працівників і навчають їх етичної взаємодії з військовослужбовцями. Концепцію проєкту розроблено в партнерстві з Національною службою здоров’я України.

Мета проєкту — забезпечити лікарів потрібними знаннями та комунікаційними інструментами для ефективної взаємодії з пацієнтами-військовослужбовцями, що сприятиме поліпшенню якості медичних послуг, знизить рівень стресу для обох сторін і унеможливить конфлікти.

Благодійний фонд Zdorovi засновано в липні 2013 року як організацію, що реалізує освітні й дослідницькі проєкти в системі охорони здоров’я, тісно пов’язані з медреформою. Від початку повномасштабної війни команда реорганізувалася, щоби створити ефективну систему постачань медичної допомоги. Станом на сьогодні благодійна організація Zdorovi — одна з лідерів гуманітарної меддопомоги та провайдерка поведінкових змін у секторі охорони здоров’я України.

То невже тепер лікарі вітатимуться з ветеранами з усмішкою, ставитимуться з повагою і вислуховуватимуть співрозмовника? Невже припинять у спілкуванні з пацієнтом говорити: «інвалід», «глухий», «сліпий», а до матерів і дружин тяжкопоранених військовослужбовців звертатимуться на ім’я, а не в третій особі? Про це в подкасті «Накипіло вранці» говорили з виконавчою директоркою благодійного фонду Zdorovi Оленою Кухарець.


Етери

0%