План сталої мобільності Харкова нарешті про людиноцентричність. Дмитро Булах, Павло Храмов Володимир Носков
У цьому випуску подкасту «Генплан: відбудова» говорили про План сталої мобільності Харкова. Це стратегія з безпеки міста й комфорту пересування пішки, легким персональним, велосипедним або громадським транспортом, яку Харківська міська рада затвердила наприкінці 2024 року. Термін упровадження деяких завдань Плану сягає 2030-х років і навіть 2050 року. Нова концепція передбачає створення безбар’єрного міського середовища, ставить у пріоритет захист довкілля і комунікацію влади з громадою.
План сталої мобільності Харкова в середині січня обговорювали на конференції «Відбудова Харкова. Влада + громада: транспорт». Її організувала громадська організація «Харківський антикорупційний центр». Представники влади, науки та громадськості дискутували в межах трьох тематичних панелей. Говорили на актуальні для міста транспортні теми: про відновлення трамвайного маршруту на вулиці Весніна й Концепцію велосипедного руху міста.
Про демонтаж трамвайних колій на Весніна й доцільність розвитку електротранспорту ми не раз розмовляли в етері Радіо «Накипіло», тому сьогодні зосередилися на розвитку міської мобільності. Ведучий подкасту Володимир Носков запросив на розмову організатора конференції, голову правління Харківського антикорупційного центру й депутата міської ради Дмитра Булаха та голову громадської організації «Харків для людей» Павла Храмова. Павло також є засновником телеграм-спільноти, що висвітлює питання урбаністики, транспорту, громадського простору тощо.