Як маніпулюють сумнівні пабліки та блогери Марія Малєвська, Олександр Бринза
Пабліки та блогери з мільйонною аудиторією: як на нас заробляють гроші, а потім іще й підсовують російські наративи, фейки, замовні зливи й чорнушний гайп.
У свіжому випуску програми Public Talk розбираємо два гучних скандали тижня з харківським корінням, які пролунали на всю країну: з телеграм-пабліком «ТруХа» й харківською блогеркою Корячкою.
Як це працює? Реклама в пабліках чи блогах тим дорожча, чим більша кількість підписників. Щоб було більше підписників, пабліку треба викладати щось трешове, ексклюзивне й раніше за інших. А швидше — означає без перевірки, трешове — означає забивши на всі етичні принципи й базові стандарти журналістики. Тим паче, що в Україні немає відповідальності за публікацію неперевіреної інформації в телеграмі або інсті. На відміну від ЗМІ.