До квітня в етері Радіо «Накипіло» звучала тільки соціальна реклама. Відтепер з’явилася і комерційна.
Це необхідний крок для того, щоб незалежне медіа продовжило свою роботу, розповів в етері директор Радіо «Накипіло» Євген Стрельцов.
«Це необхідний крок, але ми будемо його робити, виходячи з поваги до нашої авдиторії, до наших слухачів і слухачок. Ми маємо потребу в тому, щоб починати комерційну співпрацю, публічну, марковану у відведений час і місце для цього. Медіагрупа «Накипіло» — незалежна медіаструктура. Ми не належимо комусь, хто може впливати на редакційну політику наших редакцій», — сказав Євген Стрельцов.
«Ми працювали й продовжуємо працювати з міжнародними партнерами, які підтримують нас. Але ситуація з підтримкою Сполучених Штатів змінилася. І ми вирішили, коли як не зараз, піти на зустріч до бізнесів, до ініціатив, структур, які близькі нам за цінностями. І підтримати одне одного», — додав він.
З 9 квітня на Радіо «Накипіло» з’явилась аудіореклама, яка звучатиме декілька разів на годину. Крім того, на сайті Радіо з’явиться банерна та нативна реклама.
Директор Радіо «Накипіло» запевнив, що в етері обов’язково залишиться соціальна реклама. В етерах та на сайті, як і раніше, з’являтиметься інформація про збори на підтримку військових підрозділів, які захищають Україну.
Усі охочі працювати з Радіо «Накипіло» можуть звернутись зі своїми пропозиціями на електронну пошту медіа [email protected] або безпосередньо у рекламний відділ.
Російські окупанти посилюють штурми у Харківській області, намагаючись захопити більше територій на тлі процесу перемовин. Про це в етері Радіо «Накипіло» розповів офіцер штабу, розвідник 3-ї штурмової бригади Олексій на псевдо «Кельт». За його словами, останнім часом загарбники стали активнішими та залучають більше особового складу. Крім цього, російська армія вдається до інших тактик, не тих, що агресор використовував протягом року. Відчувається зміна командування, інші підходи до штурмів. «Зараз деякі ділянки […]