До квітня в етері Радіо «Накипіло» звучала тільки соціальна реклама. Відтепер з’явилася і комерційна.
Це потрібний крок для того, щоб незалежне медіа продовжило свою роботу, розповів в етері директор Радіо «Накипіло» Євген Стрельцов.
«Це потрібний крок, але ми будемо його робити з повагою до нашої аудиторії, до наших слухачів і слухачок. Ми маємо потребу в тому, щоб починати комерційну співпрацю, публічну, марковану у відведений час і місце для цього. Медіагрупа “Накипіло” — незалежна медіаструктура. Ми не належимо комусь, хто може впливати на редакційну політику наших редакцій», — сказав Євген Стрельцов.
«Ми працювали й далі працюємо з міжнародними партнерами, які підтримують нас. Але ситуація з підтримкою Сполучених Штатів змінилася. І ми вирішили, коли, як не сьогодні, піти назустріч бізнесу, ініціативам та структурам, близьким нам за цінностями, і підтримати одне одного?» — додав він.
З дев’ятого квітня на Радіо «Накипіло» з’явилась аудіореклама, яка звучатиме декілька разів на годину. Крім того, на сайті радіо з’явиться банерна та нативна реклама.
Директор Радіо «Накипіло» запевнив, що в етері обов’язково залишиться соціальна реклама. В етерах та на сайті, як і раніше, з’являтиметься інформація про збори на підтримку військових підрозділів, які захищають Україну.
Усі охочі працювати з Радіо «Накипіло» можуть звернутися зі своїми пропозиціями на електронну пошту медіа [email protected] або безпосередньо в рекламний відділ.
російські окупанти посилюють штурми в Харківській області, намагаючись захопити більше територій на тлі процесу переговорів. Про це в етері Радіо «Накипіло» розповів офіцер штабу й розвідник Третьої окремої штурмової бригади Олексій на псевдо Кельт. За його словами, останнім часом загарбники стали активнішими й залучають більше особового складу. Крім того, російська армія вдається до інших тактик, не тих, що агресор використовував протягом року. Відчуваються зміна командування та інші підходи до штурмів. […]