Ребрендинг Театру Квітки. Фіналізація проєкту Кирило Лукаш
Як сприйняли створений відомим дизайнером та артдиректором PanicDesign Олексієм Чекалем новий брендбук у колективі Театру Квітки? Чи став проєкт ребрендингу сенсовим? Чи вдалося з успіхом пройти проєктну дорогу службам театру?
Про фіналізацію проєкту «Театр Квітки — народження нового культурного бренду» за підтримки Українського культурного фонду говорили в прямому денному етері на Радіо «Накипіло» з директором Харківського академічного драматичного театру Олегом Яциною, керівницею літературно-драматургічної частини ХАДТ Нікою Хворостенко та драматургом Дмитром Терновим.
До речі, завтра, 18 жовтня, в артклубі Pintagon на вулиці Данилевського, 26 відбудеться авторське читання нової п’єси «Квітка. Легенди, або Репетиція минулого», що є також частиною проєкту.
Вхід вільний і без реєстрації. Початок о 17:00.