play_arrow

Реклама

Ребрендинг Театру Квітки. Фіналізація проєкту

mic Кирило Лукаш today17.10.2024 67

Background
  • cover play_arrow

    Ребрендинг Театру Квітки. Фіналізація проєкту Кирило Лукаш


Як сприйняли створений відомим дизайнером та артдиректором PanicDesign Олексієм Чекалем новий брендбук у колективі Театру Квітки? Чи став проєкт ребрендингу сенсовим? Чи вдалося з успіхом пройти проєктну дорогу службам театру?

Про фіналізацію проєкту «Театр Квітки — народження нового культурного бренду» за підтримки Українського культурного фонду говорили в прямому денному етері на Радіо «Накипіло» з директором Харківського академічного драматичного театру Олегом Яциною, керівницею літературно-драматургічної частини ХАДТ Нікою Хворостенко та драматургом Дмитром Терновим.

До речі, завтра, 18 жовтня, в артклубі Pintagon на вулиці Данилевського, 26 відбудеться авторське читання нової п’єси «Квітка. Легенди, або Репетиція минулого», що є також частиною проєкту.

Вхід вільний і без реєстрації. Початок о 17:00.


Реклама

0%