Маратони перетворень: очікування і реальність Наталія Завгородня
Психологи й психотерапевти, як і представники будь-яких інших професій, пов’язаних із взаємодією з людьми, часто намагаються привернути увагу та прорекламувати себе різними способами. У соціальних мережах багато фахівців, які в активній боротьбі за клієнтів щедро діляться інформацією у прямих етерах, гайдах і маратонах. Здавалося б, усе доступно й усього так багато. І це прекрасно. Чому ж підписники й учасники такого не стають від цього щасливішими й усвідомленішими? Чому маратони зі зміни вашого мислення та життя вже завтра не просто не працюють, але й можуть нашкодити? Говоримо сьогодні про інформаційні продукти від психологів та їхню приховану небезпеку.
Ця програма виходить за підтримки Європейського фонду за демократію (EED). Її зміст не обов’язково відображає офіційну позицію EED. Інформація чи погляди, висловлені у цьому матеріалі, є виключною відповідальністю його авторів.