Театр Квітки — новий культурний бренд Харкова Кирило Лукаш
Харківський академічний драматичний театр (ХАДТ) нині перебуває у процесі перезавантаження і під новим ім’ям «Театр Квітки» прагне перетворитися на значущий для міста сучасний центр української культури. Саме на це спрямований проєкт театру «Театр Квітки — народження нового культурного бренду» за підтримки Українського культурного фонду (у межах конкурсної програми короткострокових культурно-мистецьких проєктів «Відновлення культурно-мистецької діяльності»).
Проєкт передбачає ребрендинг ХАДТ, а саме: оновлення концепту, неймінгу й візуальної компоненти. Входом у ребрендинг стане написання п’єси про Григорія Квітку-Основ’яненка, який зробив величезний внесок у розвиток Харкова й української культури. Драматичний текст створить відомий харківський драматург Дмитро Терновий. Надалі театр планує сценічне втілення твору, що стане знаковою точкою рестарту для колективу. Одночасно в межах проєкту розроблять новий візуальний образ театру та проведуть інформаційно-просвітницьку кампанію, щоб уже до найближчого сезону сформувати в аудиторії принципово нове сприйняття ХАДТ.
Під час етеру про новий проєкт говорили з директором театру Олегом Яциною і відомим харківським драматургом Дмитром Терновим.