Убивство дітей як інструмент тиску на суспільство Марія Малєвська, Сашко Бринза
Як ракетна атака 8 липня 2024 року стала кульмінацією заздалегідь і добре підготовленої кампанії про «мир за будь-яку ціну», яку нині просувають росіяни.
Українські соціальні мережі сколихнула хвиля: кілька блогерів із тисячною та мільйонною авдиторією у день того масованого обстрілу почали транслювати проросійські меседжі.
Поступитися територіями, щоб запанував мир, інфлюєнсери пропонували одночасно й синхронно. Замість ворога звинувачували владу в тому, що начебто вона не вміє домовлятися. Окрім блогерів, це зробили щонайменше двоє нардепів.
У цьому випуску розбирали, як відреагувало суспільство й чому така спецоперація стала можливою.