Як застосунок Helsi своїми сервісами спонукає стежити за здоров’ям Володимир Носков
За результатами опитування клієнтів медичної інформаційної системи Helsi, кожен п’ятий українець ніколи не відвідував офтальмолога.
Нещодавно в застосунку Helsi провели опитування серед його користувачів, щоб дізнатися, наскільки часто пацієнти звертаються до лікаря-офтальмолога. З’ясувалося, що 12 % респондентів ніколи не відвідували окуліста. Більшість опитаних (майже 37 %) оцінює свій зір як поганий, а 32 % — як середній. В опитуванні взяли участь 1 500 користувачів застосунку віком від 18 до 54 років.
Це опитування відбулося у межах Місяця зору, який триває у застосунку медичної інформаційної системи від першого липня. Так ініціатори місячника пропонують пацієнтам більше не відкладати візит до фахівця і подбати про очі.
У Helsi говорять, що їхню просвітницьку ініціативу підтримують як комунальні, так і приватні клініки. Офтальмологи других готові надати знижки від 10 до 50 % на консультації щодо стану зору.
Варто наголосити, що інноваційний цифровий сервіс Helsi не тільки сприяє організаційним процесам між пацієнтами, лікарями й директорами лікарень — це комплекс інноваційних сервісів для самостійного контролю здоров’я: від розшифрування аналізів до відстеження звичок і лікарських консультацій. Про результати опитування і сервіси Helsi слухайте в подкасті «Накипіло вранці», гостем епізоду якого став генеральний директор медичної інформаційної системи Helsi Євген Донець.