play_arrow

Етери

Як зробити онлайн-навчання живим, цікавим і корисним

micВолодимир Носков today09.08.2023 50

Тло
  • cover play_arrow

    Як зробити онлайн-навчання живим, цікавим і корисним Володимир Носков


Повномасштабне вторгнення росіян позбавило більшість українських дітей можливості відпочинку в літніх таборах. Навіть більше, не всі з них мають змогу виходити у двір, щоб, наприклад, покопати м’яча з друзями. Зрештою, їхнє навчання теж відбувається далеко від однокласників. У багатьох школярів класна кімната обмежується комп’ютерним столом у спальні чи на кухні. Зі своїми однолітками вони бачаться через камеру за допомогою зуму. Як говорять деякі вчителі й психологи, вагомим недоліком онлайн-навчання є відсутність повноцінної комунікації з однолітками, що може негативно впливати на психологічний стан дитини, її успішність і взаємини в сім’ї.
Окрім того, низка вчителів і батьків переконана, що якість дистанційної освіти набагато гірша, ніж очного навчання. Тому вони обстоюють відкриття класів, де навчатимуть дітей наживо. Натомість інші педагоги говорять, що сьогодні головне — це безпека. А вчителям для більш якісної роботи з дітьми варто набути медіаграмотності й опанувати інтерактивні технології. Ба більше, дистанційні уроки, навпаки, сприяють більшій самостійності школярів.

Разом із педагогинями поміркували, чого бракує дітям під час уроків в онлайн-форматі та як батькам спільно з учителями сприяти соціалізації та самостійності школярів з огляду на те, що ті більшість свого часу проводять удома. У бесіді подкасту «Накипіло вранці» взяли участь Олена Трибко — фахівчиня Служби підтримки Національної платформи можливостей професійного розвитку педагогічних працівників EdWay, учителька інформатики й математики, а також Катерина Каліновська — учителька біології та екології харківського приватного ліцею «Ангстрем». А із психологинею Оленою Луценко відповіли на запитання, як першачкам і тинейджерам компенсувати брак спілкування, якщо вони через війну тривалий час перебувають далеко від однокласників і друзів.


Етери

0%