play_arrow

Етери

Як змінилася міська транспортна політика

micФіліп Дикань today24.01.2024 188

Тло
  • cover play_arrow

    Як змінилася міська транспортна політика Філіп Дикань


У міській транспортній політиці стався зсув. Так уважає депутат Харківської міської ради Дмитро Булах. На його думку, у муніципалітеті потроху відбуваються зміни щодо трамваю й електротранспорту загалом, і зміни ці позитивні.

Напередодні нового року на рейки повернувся трамвай № 12, якого мешканці Харкова не бачили з початку повномасштабного вторгнення. Причому, як зауважує пан Булах, курсуватиме трамвай із більшою кількістю вагонів і меншими інтервалами, ніж до великої війни. А 19 січня судове протистояння активістів руху «За трамвай на Весніна» проти міської ради, що тягнулося майже пів року, завершилося перемогою позивачів — правда, частковою. Харківський окружний адміністративний суд визнав протиправним демонтаж трамвайних рейок на вулиці Весніна, однак вирішив не зобов’язувати Харківську міську раду повернути колії й визнати недійсним виділення грошей на реконструкцію. А втім, активісти вважають, що це матиме наслідки для всієї транспортної системи Харкова.

Чому адміністрація міського самоврядування змінила ставлення до транспортної політики та які наслідки цієї зміни — у вечірньому етері Радіо «Накипіло» розповіли депутат Харківської міської ради й прихильник курсування трамваю в Харкові Дмитро Булах та адвокат позивачів до міської ради у справі повернення трамваю на вулицю Весніна Андрій Коломійцев.


Етери

0%